Аугуста СПА хотел
В СПА Хотел АУГУСТА, Хисаря*** вярваме, че всеки заслужава пълноценна почивка, професионална грижа за здравето и серия от зареждащи, емоционални изживявания. С тази мотивация и дългогодишните си традиции в гостоприемството, винаги се стремим да удовлетворяваме и надхвърляме очакванията на нашите гости. По време на Вашия престой в хотел АУГУСТА ще се насладите на професионално обслужване със специално внимание към Вашите индивидуални желания. Предлагаме и разнообразие от допълнителни услуги, предоставящи възможността да организирате почивката си изцяло според Вашите лични предпочитания.
"Аугуста СПА хотел" е част от:
Още за хотел АУГУСТА:
- Вътрешен басейн с минерална вода и полуолимпийски размери, детски вътрешен басейн и водна пързалка за деца, джакузи;
- Външен басейн с минерална вода и детски басейн;
- Класически ресторант с 350 места и слънчев ресторант – градина със 100 места и изглед към летния басейн;
- Просторен лоби бар и бар на басейна – с 60 места;
- Обновена база за настаняване с 555 легла – в двойни и единични стаи и апартаменти – повечето с вана и тераса, с гледка към красивия парк до хотела или към външния басейн и Стара планина;
- Конгресен център с четири конферентни зали с различен капацитет, техническо оборудване и квалифициран технически персонал за обслужването му;
- Паркинг с денонощно видеонаблюдение към двата корпуса на хотела;
- Магазини и фризьорски салон;
- Бюро за туристически услуги, екскурзии, трансфери и развлекателни програми;
- Организиране на разнообразие от активности в Хисаря и живописната местност – трекинг, езда, обиколка с високопроходими джипове, полет с парапланер, колоездене, офроуд, спортен риболов и други.
- Gaido пакетът е валиден 6 месеца от датата на закупуване
- Ако сте избрали доставка на пакет в подаръчен плик, важат следните условия: По време на национални празници и почивни дни, изпращането на пакета по куриер в подаръчен плик се извършва в рамките на 1-2 работни дни
- При закупуването на пакета ще можете да разгледате подробно различните локации и да се свържете с туроператора за резервация
- Закупуването на пакета не гарантира свободни места за желаните от Вас дати. След закупуването му, трябва да се свържете с туроператора и да проверите наличностите в хотела за периода, който Ви интересува
- Пакетът не важи за Национални празници и официални почивни дни, когато действат специални оферти. По желание от страна на клиента, може да се доплати разликата над левовата равностойност на пакета
- Пакетът не включва транспорт до съответната локация
- Пакетът не подлежи на връщане и в случай на загуба, не се възстановява
- Пакетът не се разменя срещу левовата му равностойност
- Доплащания над пакета за настаняване на деца, допълнителни нощувки и услуги, могат да бъдат направени, само ако предварително се свържете с туроператора
1. Заявка за резервация
- Желан период на престой, както и алтернативен такъв, в случай, че хотелът не може да предложи свободни места.
- Име и фамилия на двамата гости, които ще използват пакета. Ако с Вас ще има дете, моля да ни изпратите неговата дата на раждане и ние ще се свържем с Вас за да уточним дали ще е необходимо доплащане.
- Името на Хотела, в който сте избрали да ползвате своя пакет
Заявете ползване на Вашия ваучер като попълните детайлите във формата за резервация.
2. Важно
- Резервации се приемат минимум 2 работни дни преди желаната дата на настаняване
- Вашият подаръчен ваучер не може да се разменя за парична стойност
- Вашият подаръчен ваучер не важи за директно настаняване и резервация в хотел. Неговият уникален код трябва да бъде предоставен първо на нас, след направен избор от Ваша страна в кой хотел ще се използва.
- Вашият подаръчен пакет не е документ, с който може да се настаните в избрания хотел. Такъв получавате след като се свържете с нас за резервация
- Комуникацията с хотелите се извършва единствено от екипът на Gaido.bg